У майбутньому штучний інтелект може кардинально змінити правила гри у деяких сферах. Зокрема, створений за допомогою чат-ботів контент здатний кинути виклик написаними текстами вручну. У компанії Google повідомили, що генерація контенту за допомогою ШІ не суперечитиме правилам пошукової системи.
У блозі Google Search Central компанія роз'яснила свою позицію щодо згенерованого ШІ контенту, і за якими принципами він оброблятиметься пошуковою системою. Використання створених ШІ матеріалів не забороняється. Вказано, що у пошуковій видачі вище буде ранжуватися «високоякісний контент, хоч би як він був створений». На думку компанії, такий контент ґрунтується на «знаннях, досвіді, авторитетності та надійності» (модель E-E-A-T).
Google не вводитиме санкції проти згенерованого ШІ контенту, проте заявляє, що використання штучного інтелекту для створення матеріалів з метою маніпулювання ранжируванням у пошуковій видачі буде порушенням політики компанії. Зазначається, що згенерований контент оцінюватиметься тими самими алгоритмами, що використовуються боротьби з матеріалами низької якості, створеними людьми. Зокрема, йдеться про використовувану Google систему SpamBrain.
На пряме питання, чому пошук Google не блокує згенерований ШІ контент, у компанії заявили, що автоматизовані системи давно використовуються для створення текстів, тому ШІ здатний допомогти з генерацією корисного контенту. Таким чином, створюються таблиці спортивних результатів, прогнози погоди та стенограми до відео/аудіоматеріалів.
Більше того, пряме розкриття походження тексту не завжди є обов'язковим для сайтів, хоча Google рекомендує дати зрозуміти аудиторію там, де це доречно. Також Google зазначає, що в деяких матеріалах потрібна вказівка авторства - це обов'язкова вимога для ресурсів, які бажають з'являтися у видачі Google News.
ШІ на основі різних генеративних моделей вже досить широко доступний у Мережі, і коли її накриє лавина згенерованого ботами контенту, залишається лише питанням часу.