Як стати патрульним поліцейським

c63a706d1d08652e12cd6ad4f491db40 1

В Україні триває набір до лав патрульної поліції. За 5 років служити в патрульній поліції зголосилися 19 тисяч людей. Подати заяву на службу можна щодня, навіть зараз, кажуть у департаменті.

Вимоги

Для кандидатів є низка вимог:

  • бути громадянином України;
  • бути повнолітнім;
  • вільно володіти українською мовою;
  • мати повну загальну середню освіту;
  • мати посвідчення водія категорії В (або готовність отримати його самостійно до початку навчання);
  • не мати судимостей;
  • бути сильним і витривалим ;
  • бути фізично здоровим.

У департаменті патрульної поліції зазначають, що шукають тих, хто хоче жити й працювати в Україні. Тих, хто хоче захищати права й оберігати життя.

Етапи вступу

Для вступу до лав патрульних необхідно зібрати документи, це - перший етап:

Крок 1: подати заяву. Це займе 8–10 хвилин.

Знадобиться:

  • паспорт громадянина України; 
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (колишнiй IПН).

Усі дані збережуться в особистому кабінеті.

Крок 2:  Потрібно дочекатися дзвінка та отримати електронний лист-підтвердження.

Після подання заяви зателефонує співробітник кадрового відділу. Також на електронну пошту заявника надійде лист-підтвердження. У ньому напишуть про наступні кроки, зокрема, про терміни та порядок подання документів.

Після цього необхідно буде зібрати такі документи:

  • паспорт громадянина України та РНОКПП (ІПН) (оригінал і копія всіх заповнених сторінок);
  • документ про освіту (оригінал і копія атестату/свідоцтва про повну загальну середню освіту + додаток. Якщо є, то оригінал диплому про вищу освіту + додаток);
  • трудова книжка (за наявності). Оригінал + копії заповнених сторінок, якщо такі є;
  • військовий квиток (оригінал і копія або посвідчення особи військовослужбовця (для військовозобов’язаних або військовослужбовців), або копія свідоцтва про приписку до призовної дільниці (для призовників);
  • 1 фотографія (9х12 см, анфас);
  • особова картка визначеного зразка;
  • автобіографія (написана від руки);
  • заповнена електронна декларація (друкувати її не потрібно. Необхідно заповни до співбесіди).

Після цього потрібно зібрані документи подати до територіального підрозділу.

Другим етапом є відбір:

  • проходження тестування на загальні навички та знання законодавства;
  • медичне обстеження ;
  • демонстрація рівня фізичної підготовки;
  • співбесіда (триватиме близько 15 хвилин).

Третій етап - навчання:

Навчання триватиме 6 місяців, з графіком 5 днів на тиждень. Зарплата під час навчання становитиме 7 тисяч гривень.

1 1 1 1 1
Если заметили ошибку, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter