Телефонія для бізнесу

voip

Щоб будь-який бізнес успішно функціонував та розвивався, важливо організувати зручний обмін інформацією між усіма учасниками процесу, як внутрішніми, так і зовнішніми. І телефонія є одним з інструментів, який варто використовувати для цього.

 

Які завдання вирішує телефонія від “Макснет”?

  1. Допомагає не втрачати клієнтів. Налаштована в компанії телефонія підвищує ефективність обробки вхідних та здійснення вихідних дзвінків, дозволяє позбутися пропущених дзвінків і, як наслідок, угод, що не відбулися.

  2. Покращує якість зв'язку. Порівняно з використанням мобільних та традиційних номерів Інтернет-телефонія забезпечує більш високу якість зв'язку.

  3. Зменшує витрати на зв'язок. З послугою телефонії дзвінки можна здійснювати за більш низькою ціною порівняно з іншими способами зв'язку незалежно від відстані між абонентами. До того ж, користувачі “Макснет” можуть дзвонити безкоштовно всередині мережі.

 

Для кого підходить послуга Інтернет-телефонії

Підключити телефонію буде корисним для будь-якої за масштабом організації, де є постійний трафік дзвінків. Зокрема, сервіс підходить для таких категорій, як:

  • Відділ продажу. Інтернет-телефонія дозволяє розподіляти вхідні дзвінки між доступними менеджерами, приймати дзвінки з сайту, створювати групові конференції для обговорення робочих питань в разі територіально рознесених офісів тощо.

  • Дистанційні співробітники. Якщо частина співробітників компанії працює поза межами офісу або в гібридному форматі, телефонія допомагає підтримувати зв'язок між ними та іншими членами команди.

  • Служба підтримки. Клієнти можуть дзвонити на єдиний номер, а Інтернет-телефонія розподіляє дзвінки між вільними операторами, які в цей час можуть працювати у програмі з будь-якої точки світу.

  • Кол-центри та гарячі лінії. Широкі можливості телефонії дозволяють переадресовувати вхідні дзвінки клієнтів, записувати розмови, вмикати автовідач в разі потреби та ін.

 

Функції телефонії від “Макснет”, які поліпшать вашу бізнесову комунікацію

Телефонія здатна покращити внутрішню та зовнішню комунікацію завдяки тому, що виконує низку функцій:

  • Оптимізує роботу з дзвінками: ваші співробітники можуть здійснювати дзвінки з будь-яких пристроїв з будь-якої точки з доступом до мережі Інтернет.

  • Підвищує ефективність роботи з дзвінками: у кол-центрах, службах підтримки та на гарячих лініях з'являється можливість одночасно приймати дзвінки в необмеженій кількості на багатоканальний номер.

  • Може бути інтегрована з CRM: це дозволяє отримувати статистику з метою аналізу роботи співробітників, ефективності реклами, запитів клієнтів тощо.

Що потрібно для підключення та налаштування телефонії?

Для підключення та налаштування телефонії від “Макснет” вам потрібно:

  1. Визначитись з тарифним планом із числа запропонованих.

  2. Залишити заявку на підключення зручним для вас способом.

  3. Дочекатись спеціаліста, який здійснить підключення та налаштує роботу сервісу під потреби вашого бізнесу.

 

1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00 2 голосов

E-mail
Если заметили ошибку, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter