Щоб будь-який бізнес успішно функціонував та розвивався, важливо організувати зручний обмін інформацією між усіма учасниками процесу, як внутрішніми, так і зовнішніми. І телефонія є одним з інструментів, який варто використовувати для цього.
Які завдання вирішує телефонія від “Макснет”?
-
Допомагає не втрачати клієнтів. Налаштована в компанії телефонія підвищує ефективність обробки вхідних та здійснення вихідних дзвінків, дозволяє позбутися пропущених дзвінків і, як наслідок, угод, що не відбулися.
-
Покращує якість зв'язку. Порівняно з використанням мобільних та традиційних номерів Інтернет-телефонія забезпечує більш високу якість зв'язку.
-
Зменшує витрати на зв'язок. З послугою телефонії дзвінки можна здійснювати за більш низькою ціною порівняно з іншими способами зв'язку незалежно від відстані між абонентами. До того ж, користувачі “Макснет” можуть дзвонити безкоштовно всередині мережі.
Для кого підходить послуга Інтернет-телефонії
Підключити телефонію буде корисним для будь-якої за масштабом організації, де є постійний трафік дзвінків. Зокрема, сервіс підходить для таких категорій, як:
-
Відділ продажу. Інтернет-телефонія дозволяє розподіляти вхідні дзвінки між доступними менеджерами, приймати дзвінки з сайту, створювати групові конференції для обговорення робочих питань в разі територіально рознесених офісів тощо.
-
Дистанційні співробітники. Якщо частина співробітників компанії працює поза межами офісу або в гібридному форматі, телефонія допомагає підтримувати зв'язок між ними та іншими членами команди.
-
Служба підтримки. Клієнти можуть дзвонити на єдиний номер, а Інтернет-телефонія розподіляє дзвінки між вільними операторами, які в цей час можуть працювати у програмі з будь-якої точки світу.
-
Кол-центри та гарячі лінії. Широкі можливості телефонії дозволяють переадресовувати вхідні дзвінки клієнтів, записувати розмови, вмикати автовідач в разі потреби та ін.
Функції телефонії від “Макснет”, які поліпшать вашу бізнесову комунікацію
Телефонія здатна покращити внутрішню та зовнішню комунікацію завдяки тому, що виконує низку функцій:
-
Оптимізує роботу з дзвінками: ваші співробітники можуть здійснювати дзвінки з будь-яких пристроїв з будь-якої точки з доступом до мережі Інтернет.
-
Підвищує ефективність роботи з дзвінками: у кол-центрах, службах підтримки та на гарячих лініях з'являється можливість одночасно приймати дзвінки в необмеженій кількості на багатоканальний номер.
-
Може бути інтегрована з CRM: це дозволяє отримувати статистику з метою аналізу роботи співробітників, ефективності реклами, запитів клієнтів тощо.
Що потрібно для підключення та налаштування телефонії?
Для підключення та налаштування телефонії від “Макснет” вам потрібно:
-
Визначитись з тарифним планом із числа запропонованих.
-
Залишити заявку на підключення зручним для вас способом.
-
Дочекатись спеціаліста, який здійснить підключення та налаштує роботу сервісу під потреби вашого бізнесу.