Досвід Toyota в галузі технології водневих паливних елементів може надати їй перевагу в освоєнні космосу. Використання води як джерела водню може дозволити всюдиходу для Місяця виконувати більш тривалі місії, використовуючи вже наявні ресурси.
Прагнучи розширити свою присутність у космосі, Японія бере участь у програмі NASA Artemis. Зрештою, він сподівається, що в другій половині десятиліття буде запущена власна місячна космічна станція під назвою Gateway.
Він буде використовувати сонячні батареї для електролізу води протягом дня. Потім він використовуватиме водень, отриманий в результаті цієї реакції, для живлення електродвигунів місячного крейсера протягом 14-денної місячної ночі.
Ця технологія не тільки допоможе автомобілю працювати довше, а й продовжить його термін служби. Toyota ще не знає, як перетворити лід, який вже знаходиться на Місяці, на водень для харчування всюдихода, але вважає, що колись ця технологія може бути розроблена за допомогою інших компаній.
Японське космічне агентство повинно надати власний місяцехід до 2029 року в рамках свого внеску до програми Artemis. Toyota очікує, що до осені наступного року вона отримає тверде замовлення на свій Lunar Cruiser, і що, як тільки його буде введено в експлуатацію, він зможе перевозити двох астронавтів протягом 42 днів на рік. Термін експлуатації всюдихода не повинен становити менше 10 років.