Ми розібралися, які треба знати тонкощі під час реєстрації машини в інших країнах.
Як відомо, від 10 листопада двері нашої країни для "євроблях" закриті.
Так, якщо раніше можна було розмитнити таке авто за зниженою ставкою, або кататись так, сплачуючи невеличкий штраф – тепер зась! На порушників чекає штраф у 170 тисяч гривень та конфіскація авто. Та, перед тим, як автомобілі потрапляють до нашої країни та перетворюються на "євробляхи" та "пригонки", вони були звичайними, легальними машинами.<ТСН Авто детально розібрався, як в популярних для експорту країнах поставити авто на облік.
Розпочнемо з Німеччини. Ця країна досить популярна у наших автомобілістів. Адже, усі знають про ідеальні автобани, якість пального та шалену педантичність німців. Тож, хто не хоче звідти собі автомобіль? Досить невеликі ціни на машини зумовлені тим, що їхні власники інколи самі мріють від них здихатись. Чому? Все просто!
Щоб поставити на облік авто у Німеччині, вам потрібно:
- Зробити діагностику двигуна на токсичність вихлопних газів (Abgasuntersuchung);
- пройти обов’язковий технічний огляд (Hauptuntersuchung);
- заплатити усі податки (а їх чимало);
- стати в електронну чергу, щоб отримати послуги реєстрації.
Ось дивлячись на цей перелік уявіть, що у вас старенький Volkswagen Golf або BMW 3 серії. То звісно простіше знизити ціну, продати іноземцям та забути про все, як страшний сон.