Йдуть холоди і водіям потрібно завчасно підготувати свої автомобілі до зими. Зокрема вже зараз можна замінити шини, залити в радіатор "незамерзайку" для омивання скла. Також варто подбати про засоби, які потрібно мати в авто на випадок, якщо акумулятор розрядиться.
Про кілька простих способів перевірити, в якому стані акумуляторна батарея вашого авто пише UAportal:
Якщо при заведенні двигуна лунають повільні звуки, значить акумулятор на грані того, аби розрядитися. Також ознакою швидкого “сідання" є тьмяні індикатори на панелі приборів. Ще одна ознака – якщо з-під капота чути клацання, або тріск.
Якщо ви виявили вищеперелічені ознаки, вам варто підзарядити акумулятор, або замінити його.
Якщо ж акумулятор вже розрядився, вам потрібно вирушати в дорогу, запустити двигун авто можна у такі способи:
- Завдяки "підвищеному струму" - але тут треба бути обережними власникам транспорту з бортовим комп’ютером. Якщо не зняти клему з батареї, електроніка може вийти з ладу. Власникам звичайних авто у випадку такого запуску двигуна АКБ на машині знімати не потрібно. Струм можна збільшувати не більше ніж на 30% від стандартних показань. Рівень електролітів повинен перевищувати норму, заливні пробки треба відкрити. Вже за пів години акумулятор зарядиться і авто можна буде завести. Однак цей спосіб має мінус – скорочується “життя" акумулятора.
- Заряджання літієвим акумулятором – для підзарядки можна використовувати ноутбук, телефон, фотоапарат та іншу техніку. Заряджати у такий спосіб можна від 10 до 20 хвилин шляхом приєднання акумулятора до гаджета завдяки прикурювачу, чи безпосереднього під'єднання до акумулятора.
- Кривий стартер – це пристрій для провертання колінвала. Потрібен домкрат, стропа, або міцна мотузка. За допомогою домкрата треба підійняти одне з провідних коліс, намотати на нього мотузку чи стропу, увімкнути запалювання та пряму передачу. Кінець мотузки чи стропи потрібно різко потягнути, аби розкрутити колесо.
- Запустити акумулятор можна пуско-зарядним пристроєм. Після підключення його до струму, перемикач потрібно перевести у режим “пуск". Плюсовий провід ПЗУ приєднати до клеми, мінус – до блоку двигуна. Далі провернути ключ у запалюванні і якщо авто завелося, пристрій треба вимкнути. Спосіб “донорство" – поставити “заглушені" автомобілі “лицем до лиця" (акумулятори обох автівок мають бути з однаковим вольтажем). На розрядженій батареї зняти “мінус", плюсові клеми з’єднати, потім мінус з’єднати з “донором" і вже тоді з розрядженою батареєю. Після цього авто-донор заводиться на 4-5 хвилин. Важливо, після того, як “розряджене" авто завелося, його потрібно потримати увімкненим до 20 хвилин.
- Буксирування заглохлої автівки (спосіб підходить лише для авто з механічною коробкою): потрібен трос та хтось з водіїв, який зголоситься допомогти. Коли ваш автомобіль почнуть тягти іншою автівкою, потрібно аби обидва водії розігнали авто до 15 км/год, потім у вашому авто потрібно увімкнути третю передачу та поступово відпускати педаль зчеплення. Але обережно, аби не "наздогнати" авто, яке вас тягне.
Як уникати частого розряджання акумулятора:
- Не заводьте часто двигун для коротких пробігів.
- Не залишайте акумулятор надовго в розрядженому стані.
- Не можна допускати повного розряду акумулятора автомобіля.
- Контролюйте натяг ременя генератора і замініть ремінь в разі його сильного ослаблення.
- Слідкуйте за контактами приєднання до акумулятора
- Після паркування авто вимикайте фари, радіоприймач.
- У холодну пору року частіше заряджайте акумулятор до максимуму.