Куди звертатися для вирішення питань з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг та соціального страхування

434028829 863702349137127 5988104750290742731 n
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечено прийом та обслуговування мешканців області з питань пенсійного забезпечення, субсидій, пільг, а також страхових виплат.

Станом на 01.04.2024 надано 124 011 послуг, у тому числі з питань пенсійного забезпечення — 95 744, з питань субсидій та пільг — 26 352, з питань соціального страхування — 1 915 послуг.
За формами звернень надано послуг: 36 990 — через фронт-офіс, 45 670 — через вебпортал, 3 248 — через уповноважених посадових осіб виконавчих органів територіальних громад.
Фахівці Головного управління надали 22 982 консультаційні послуги громадянам, які звернулися на телефони «гарячої лінії» Головного управління. Також опрацьовано 8 305 письмових звернень.

Вирішити будь-яке питання з пенсійного забезпечення, житлових субсидій, пільг, соціального страхування сьогодні можна, звернувшись безпосередньо до підрозділів обслуговування громадян Головного управління — незалежно від місця реєстрації або проживання, на вебпортал Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua, скориставшись мобільним застосунком «Пенсійний фонд», а також за телефонами «гарячої лінії».
 
Телефони «гарячої лінії» Головного управління:
0 800 400 870
0 800 406 360
0 800 406 370
 
Додатковий телефон «гарячої лінії» для дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram
+380 66 530 84 71.
 
Телефон «гарячої лінії» для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян
0 800 404 670.
 
Додатково для військовослужбовців та деяких інших категорій громадян діє телефон
380 66 137 61 95 з можливістю дзвінків через Viber, WhatsApp, Telegram.
1 1 1 1 1
Если заметили ошибку, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter