«Инженерная неделя» - Всеукраинский проект, призванный заинтересовать школьников наукой и дать им толчок к развитию собственного инженерного потенциала. В проекте приняло участие много школ Краматорска. «Восточный проект» побывал в ОШ№9 Краматорска и увидел, как осваивают STEM-образование младшие школьники.
По словам директора ОШ№9 Виталия Антоненко, участие в проекте вызвало огромный интерес детей.
«Це великий всеукраїнський проект в межах STEM-освіти. Його ідея полягає в тому, щоб залучити дітей до STEM-освіти ще з малечку. Діти на протязі цього тижня роблять різні цікаві інженерні поробки своїми рукам, тут же отримують результат. Наша школа вперше у цьому році долучилася до цього тижня.
Класичний урок дітям не запам’ятається, а те, що вони зробли на уроках своїми руками, запам’ятається надовго. Тим більше, що це йде за межами програми.
Вони це несуть додому, показують батькам. Діти і батьки у захваті, вчителям теж цікаво. А головне, що нам потрібно, це зацікавленість дітей. Бо цього зараз у школі замало».
Учитель Ирина Трембач рассказала, чем занимались дети на протяжении инженерной недели.
Как, оказалось, они изучали кости скелета и проверяли их на прочность, сами делали снег из соды и снеговиков из него, говорили про бактерии и учились от них избавляться, делали гусеницу и устраивали гонки.
«Цей тиждень дає змогу дітям показати, як потрібні точні науки, як цікаво працювати. Як дитячі мрії втілюються у якісь предмети, у якісь поробки, великі вироби. І це надихає дітей навчатися і творити. І навчання тоді іде для них креативно, творчо і натхненно. В цьому році проходить не просто інженерний тиждень, а тиждень інклюзивний, який залучає дітей з особливими потребами і дає їм змогу краще адаптуватися в соціумі і відчувати себе рівними. У нашому класі такі діти є і з задоволенням приймають участь».
Помощник учителя Юлия Мельник отметила, что дети с особенными потребностями, как и все остальные, дети активно принимали участие в инженерной неделе. Таких учеников в классе два. Но они ничем не выделялись из общего числа детей.
В последний день инженерной недели ученики делали одноразовые маски из бумажного полотенца и обычных резинок. Задание так увлекло детвору, что никто не хотел, чтобы урок заканчивался. Малыши даже разукрасили маски красивыми узорами.
По словам учеников, инженерная неделя им понравилась, и они будут с нетерпением ждать ее в следующем году.