«ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ» нагадав зручні сервіси для зв’язку з абонентами. У разі аварійної газової ситуації можна зареєструвати заявку через Telegram чи Viber.
"Цілодобовий зв’язок з абонентами АТ «#ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»: У разі аварійної газової ситуації можна зареєструвати заявку через Telegram чи Viber
Шановні абоненти АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ»!
Хочемо нагадати вам про наші чати Аварійно-диспетчерської служби:
TELEGRAM: https://t.me/cads_oblgas
VIBER: https://invite.viber.com/...
За допомогою цих онлайн-ресурсів абоненти можуть зареєструвати заявку (виклик) або повідомити про аварійну ситуацію, що сталася в зоні обслуговування АТ «ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ».
Що необхідно вказати для формування заявки у чаті:
- адреса розташування газового об’єкту: район, населений пункт, вулиця, номер будинку/квартири;
- причина виклику (стисла інформація);
- для зворотного зв’язку — контактна особа (ПІБ) і номер телефону.
Наші кваліфіковані спеціалісти-газовики нададуть відповіді на ваші запитання легко та швидко.
З питань, не пов'язаних з аварійними заявками, звертайтеся до відповідного структурного підрозділу АТ «Донецькоблгаз» (міськгази).
Ми розуміємо, що виникнення аварійних ситуацій може бути неприємним та страшним випадком, тому ми працюємо над тим, аби зробити процес зв'язку з аварійною службою максимально зручним для кожного абонента. Працюємо для вас 24/7!", - говориться в повідомленні.